Wednesday, July 28, 2010

mengimbau kenangan :)

salam.
anyyeong-haseyo!
HAHA :D


tadi aku dengar lagu bila bunga dipetik orang by spring.
and tiba-tiba terdetik nak post entry pasal kenangan aku masa form three.
heee :P sebab kawan aku yang sorang, nama Azimah Salleh,
superr sukaa nyanyi lagu tuh.
yang paling geram, everyday, dia nyanyi part yang sama...


"sunyi dihatiku....bila bunga....dipetik, orang ditaman..
walaupun kujaga...dan kusiram...
ku jaga kembangnya...."


HAHA :)
ehh. aku super rindu dia tau tak?


dia baik. tapi left me and my friends oready.
sekarang dekat SBPI Kubang Pasu.
hmmm :'(
rindu menggamit jiwa lahh.
serius.


ingat gila kenangan masa dorm UK last year.
*masa aku masih lagik jadik budak ostel :P
masa noti2 dulu. HAHA.


kami nih, keja main jak.
bukan main sangat la.
main in terms of kerja sembang melalut merapu menjiwang.
heeee :P super rindu lahh masa tu :')


teringat sekali, dh waktu light off, dorm aku belum off lagi laa.
tak penah nyaa gheti nk tidur awal.
aku ngan athirah punya kalut melalut bersembang.
macam mana entah, tiba-tiba masuk tajuk 'bedong'. HAHA :DD
alaa, yang dipakaikan untuk babyy tuh :P




lepas tuh aku pun dengan penuh semangat nya,
try lahh memakaikan athirah yang dah serupa kakak bayii tu pakai bedong.
tiba-tiba, dalam kami dua dok guling atas katil tuhh,
tiba-tiba ustazah azizah masuk.


*erkkk?


"ni dok buat apa lagi nih?tak tidur-tidur lagi??"
athirah tuh punya kalut terjun bawah katil menyorok. HAHA. lawakk doe.
aku dengan wardah pulakk yang jadi mangsa keadaan kena dengar ustazah marah.
lepas tu ustazah kata lagik,
" dahlaa dorm ni paling liat jee jemaah"
errkkk, kena lagi sebijikk :P


maka aku pun meletakkan kepala untuk tidur.
HAHA. cerita zaman nakal ni, kalau nak cerita satu2,
uncountable laaa :P
tapi...cukuplah dengan perangai budak-budak tu dulu.
dah letih dah berjenayah. HAHA.
sekarang hari-hari pegi sekolah tak bawak mp3 or handphone rasa lagi tenang je.
takde nak kena rasa ketaq.




aku tauu ustazah tego tu tanak kami lingkup.
tanak kami tidor lam kelas.
tapi besala time buas dulu, bukan kira pa sangat. heee :P
haha. dulu semedang ja kena mempunyai sixth sense.
bila nk spotcheck laa, bla3. HAHA :DD 


apape jela.
ni sekadar melepaskan rindu pada sahabat yang jauhh <3
serius persahabatan memang indah.
kan?


-fartvxqhlovate

No comments: