Saturday, July 17, 2010

my besties in 4ik :)

wahhh-wahhh. as promised :P


nahh. ni besties kuhh dlm kelas...
lebih afdhal dimulakan dgn girls :D


dimulakan dgn my right side girl :P
nor amalina abd latif :)


dia nih. mmg bagus laa. HAHA. 
kenapa? sbb, bila dok sebelah dia ni laa yg membuatkn aku lgi rjin :P
tuu aku sygg dia nih. HAHA.


next, trio kat belakang aku :D
depa niii. bising and lawak. mmg menceriakan hidup laa,
bet i'll miss you guys nxt year if we're not placed in the same class ...
wuuu.
gila2 depa ni pon, otak geligaa....
haisehhh. aku je plg slow antara kami 5 orang :P


nahh.
nur Syahirah Mohd Rodzhan. Nur Idayu Nadiah Yaazi. Nur Atikah Aripin :)




HAHA :) happy doee dengan depa nii.


sekarang, guys pulak. HAHA :D
rasanya macam rapat dengan budak ni je, Nazirul Aiman.
banyak cakap. haha. 
adikk dia comeyyy *tiba2 jak. Adam Ishraq. betoi kn aku tulih? haha :P


ada dia, kelas hepi laaa^^


gmbr ni menampakkan dy agk smart, so aku amek laa. HAHA :D





sorang lagi? kamceng sungguh la orang tua nih. dari sekolah rendah...the silauuu....
Azzarul Shammil! haha. byk ckp. suka minjam. pencil case dy xpnh lengkap =.='
gmbo ni jela aku letak ehh silau, cm style jak. *even hidung ang kembang. haha




makaaa. merekalahh yang menceriakan hari-hari 4IK :D


indah whoa kelas tu. kenapa? ada tawa suka duka.
banyak jugak benda sedih kami face, waaa. rindu Mirah tiba2 :'(


i just love you all IKs! especially yang nyemak kat ats nih. HAHA :D


with love,
-fartvxqhlovate.

2 comments:

saff'sWords said...

yeahhh. aku suka pic ayu nan ceqott tuh. ceqott sgt lawak!!!

fartvxqhlovate said...

ahahah...mmg aku sgja boh pic nih :) ceqot mmg! HAHA :DD