Saturday, August 21, 2010

Contest Teman Sejati By Emieysandra


well, aku taktau kenapa aku terdetik nak tulis jugak.
actually, bukan nak join sangat pun.
tapi dah kawan aku si saff anirffas pegi tag aku,
aku agak terharu laa weh.
plus, memang sungguh banyak benda jugak nak cerita pasal
the so-called--> "TEMAN SEJATI" ni :)



apaa ya?
aku rasa aku tak pandai sangat nak mengatur ayat macam saffanirffas buat.
jugak takpandai nak bercerita macam kakashi eika.
soo, aku nak promote blog diaorang -->; saffrina anirffas and zaeika kakechik
sila bukak! wajib.
banyak yang dah dicoretkan kat situ.



aku takde banyak sangat nak bercerita. hehe :P
sebab aku macam speechless kalau nak cakap pasal kawan.
too many things to say sampai blank.
banyak kenangan.
suka suki je buat jahat. last skali, nah amek.
kawan aku 13 orang kena buang asrama. adeh :P
aku tak kena la sebab dah memang berulang.
kalau ada jugak, haish. kompem!



memang aku sengih sendiri baca post si saff and eika tuh.
benar-betul belaka.
takde langsung aku nak cut.
semua betul!
maka, bacalah di blog mereka dua.
eheh :P

sungguh, 
i my friends 
i my friends
i my friends 


with loveee, 
-fartvxqhlovate

p/s: nak selitkan jugak gambar geng skolah rendah :) sahabat kuh jugak.



ade jugak gambar yang takde gambar kawan-kawan aku yang lain. please jangan terasa kalau korang kawan aku :) sebab korang tak ke mana pun. dalam hati aku je. just not-in-the-pic. almaklum, susah nak keluar sekali.

LOVE YA.

No comments: