Thursday, August 19, 2010

dah sampai seru untuk along :)

hello salam'alayk!


harini aku poteng sekolah.
err, eheh. yela kan.
kalau pergi sekolah pun tak belajar.
sebb sekolah aku buat perasmian bulan kemerdekaan. though puasa pun,
memang kena buat jugak kan :)






my family and i ikut sama pergi hantar along aku ke airport.
hmmm. dah sampai seru dia untuk menunaikan umrah alhamdulillah.
along memang takde gitau sape sangat.
so, camtu jela.


adeh. sedih doe hantar dia tadi.
yela.
dia pegi sorang-sorang.
memang laa ikut travel dengan PakChar aku and ramai lagik kawan mak aku.
tapi aishhh. entah.
macam tak sangka pulak dah sampai masa untuk dia pergi ke tanah suci.
aku jeles duh.
teringin jugak.
tapi takut jugak. tatau kenapa.


ehehe. ayat pening je kan? :P


takpe laa.
doakan along aku selamat pulang yee?
kesian dia harini puasa 16 jam!
lama tuh~


okayy.
adious.
semoga amal ibadah along ku,
Siti Zalikha Rosley disana diterima :)
aminn.


-fartvxqhlovate

No comments: