Tuesday, August 10, 2010

ramadhan tiba lagi :)

alhamdulillah.
i got the chance untuk menikmati ramadhan kali ni.
eheh :P
syukur :)



wah.
baca sudah entry blog saff anirffas pasal perangai masa form 2
err eheh.
aku tergolong la dalam golongan yang dia cakap tu :P
kami satu dorm dulu.
err, betul.
aku setuju apa yang dia cakap.
masa buat, memang seronok.
tapi Tuhan nampak.


macam biasa.
aku taknak nampak obvious sangat.
bukan aku kerja cakap ja tak penah menjadi.
jadi jugak.
tapi seperti orang lain,
aku harapkan ramadhan kali ni penuh makna :)
agar dapat kulalui dengan sempurna....
*macam nyanyi lirik lagu ape entah. kan? kan?


walau apapun, aku nak jugak ucapkan kepada semua orang.
macam biasa,
Ramadhan Kareem :)
may Allah bless you. 


btw, i'm very happy.
followers increase.
kalau rajin, selalulah melawat :)

No comments: