Saturday, September 18, 2010

muka disuruh naek pentas TT____TT



uhukk.
semalam sedih tak naik pentas.
harini, double feeling doh.
hari ni sedih jugak,
tapi sebab diarahkan naik pentas!
dahla kena ganti orang.
isk3.


muka dari seposen semalam dah turun tinggal 9 sen bila cgu sabri announced suruh pegi hall.
ugh.
maka, aku adin and eika pn masuk la hall dengan muka
yang dok counting berapa sen lagi nak jatuh -.-'
masuk hall, kami tiga pegi duduk belakang sekali nun.
punya tanak orang sedar kami wujud kat situ.


muka dah macam jeruk mamam hanya Tuhan ja yang tau bila
teacher Mastura mai panggil jugak suruh ganti orang.
aghhh. takpela.
buat la. dah tu, takkan nak melawan cikgu kot? :(
aku kena ganti Amirah Quratu Aini [ex-deskmate aku jgk la tuh]
eika kena ganti Safina Izwani.
adin kena ganti form 5. sapa tah.


duh. memang cuak habisan doe.
naik pentas sebab result orang.
sebek dok sebelah Anis Muuti.
so, tade hal la. bestfriend jugak kan :)
then she calmed me down.
ape sangat la dengan PMR, katanya.
aku pun mulalah bertenang kan.


lepas tu, start ucapan, kepala aku pun terlentok kat bahu Anis
and Anis pun lentok kepala atas kepala aku tuh.
heeee :) indah gila tidur. ho ho ho.


oke, cut some parts,terus masuk part nak naik pentas [secara paksa].


tiba-tiba ada seorang cikgu yang aku malas nak sebut nama tegur aku.


beliau : haii farzana, kamu selalu online facebook nih?
* tak tau gaya sindir or maybe biasa.


aku : errrr? aishhhh. ye la kot cikgu.
 * dalam hati. arghhh. buat dah.


beliau : hmmm, sikit-sikit kamu kerja online ja nih.


aku : heh. hm.....


aku macam geram pun ada. macam admit je cakap cikgu pun ada. 
so, aku decide to ignore it.
bukan aku sorang je hamba Allah sekolah tu yang selalu online.
ni nak start dah la nih.
:(


muka aku memang dah naik taraf la.
jeruk maman ke apa ka,
memang tak lalu laa.
automatik tinggal sesen ja muka.


sabar sabar.
cikgu tu pulak cikgu yang baik dengan aku selama ni.
so, memang tak terasa nak melawan ka apa ka.
huhu. aish, tapi kenapa aku ja selalu kena?
yang lain pun online jugak semedang.
grrr..


tutup kes.
yang pasti, hari ni super happy!
meet them again :)
serious rindu kawan2 lama.
huhu^^


dengan muka sesen menulis,
with love,
fartvxqhlovate
siti farzana rosley

4 comments:

Anati Saufee said...

sapa dia yg tegor uh? huhu

fizie said...

aish, kita mengalami nasib yg serupa. huhuhu TT____TT

adin ganti kak farah liyana.

sapa yg tegur tu? naseb baik tak kena.

fartvxqhlovate said...

huhu. senaseb rupanya -.-'
hmmmm, cgu mus doe. sebek dy cm lwk sket. so, aku tkde la nk mengamuk sgt :P

fizie said...

ooo. maybe cikgu nak melawak ja tu. husnuuzhon.