Friday, September 17, 2010

muka tak naek pentas T____T

*gambar hiasan.
bayangkan muka aku.
 lebih kurang macam ni lah sebab tak dapek naik stage :(
ohoho.
hari ni sekolah doe.
tapi macam takde menda jak.
sebab form 4 memang ramai pergi naik pentas
untuk result PMR dulu nun.
wuuuu T___T


sedih betol doe.
kelas aku tinggal 3 orang jak! 
sebenarnya ada lagi, tapi memang dah plan tanak mai.
adeh :P
sian tadi aku, Eika and Najah.
kitorang je budak 4IK yang left :(


at last, aku and Eika left Najah alone pegi lepak 4AF,
haha.
depa memang meriah je semedang :)
best doe^^


adoi. memang spoil gila mood harini.
dan esok pun aku confirm sangat aku takde mood macam harini.
beng! sedih kot kawan-kawan naik stage aku tak ! :(
alaaaa, cikgu sep la.
kasi jela 7a pun boleh naik pentas.
wuuu T____T
sian kami..
haha :')


apape jela. tahniah eh kawan-kawan ku tersayangss :)


p/s: harini bosan. again, Fly lah tempat lepak :P main gitar kecik tadi. haha :D bila entah nak beli guitar betul. and my request was played tadi :P tapi Zher sebut nama cekk tak clear. haha :D tapela. berapa ribu Farzana kat Malaysia nih -.-'


with love,
fartvxqhlovate
siti farzana rosley

No comments: