Sunday, September 12, 2010

yesterday, Third of Syawal.

whoah.
annyeong! :)
yesterday was so fun, havoc and plusplusplus.
taktau cena nak cerita sebenarnya.


kami just makan, main, makan and main lagik.
tu yang best. yang lagi best sebenarnya,
the cute Syaza Sofiyyah <3
super cute lah weh.


cute kan dia? :)

seronok bukannya apa. masa memula aku datang rumah syaza dengan malin serta zam,
aku pegi la salam mak dia and adik serta syaza sendirik.
lepas tuh nampak si comel syaza sofiyyah.
terus aku hulur tangan. heeee :P and dia mai kat aku, maka terus hug dia and bermulalah sesi photography :P


memang takleh bayang muka jeles adin, anat, saf, malin and zam masa tuh. kui3 :DD
tu la ampa. kena jadik baik dan comel macam aku, baru baby sofiyyah mauu^^



and ada lah jugak some guys yang nak main jugak dengan dia~ tapi memang dia tak pi langsung kat depa.
especially si Nazir tuh, tak habis-habis dok panggil, tapi tak pi pun budak nih. heeeee :P

lepas aku pegang dia, baru la si saff tuh berani nak pegang dia :) lepas tuh, ada pegi main dekat taman lepas budak laki balik.

comeyy sungguh la si budak sofiyyah nih! aishhh. geram aku :PP


penat jugak nak jaga baby en? adeh :P tapi seronok jugak lerrr^^

that's all kot :P sebab lepas tuh balik rumah syaza balik. sebab puteri dah nak sampai. maka sampai lah puteri. kami beraya dengan teacher Rafidah. after that, puteri nak makan, and aku baru nak join dia makan untuk second round, anat message cakap ayah aku dah sampai. makanya, terpaksalah aku cancel jek niat aku nak makan. wuuuu T.T sotto dahla sedap. ngeee.

then balik. zam pun tumpang sekalik. then, tiba-tiba ada call masuk. nama yang nai, Top [Naim]. tapi yang cakap ngan aku, rasanya bukan dia. haha :D tak kedah lah. yang pasti, diorang cakap nak datang. *gulp*
aku suspen jek. dah la ramai depa uhh. tapi tak kesa la kan. mai jela dah nak mai :)

lama sikit, sampai laa mat-mat bermotor :P yang si Baim tu, kalau boleh nak parking sampai dalam rumah. haha. letak motor betul-betul depan pintu. hampehh. ramai jugak laa kan.

sekali mak aku cakap, " haiii. anak dara aku bawak balik 14 orang laki"

adeh umii, dah depa nak mai, adik kasik jela :) mak aku tak marah pun, just agak terkejut sebab ramai. adeh. haha :D thanks lah kalian sebab datang yeaaa^^

ini mereka :)

inilah kisah third of Syawal. memang meraya sungguh aku satu hari.
and bytheway, homework. ngaaa! tak sentuh lagi :(
mmg carik maut -.-'

Selamat Hari Raya :)

-fartvxqhlovate
siti farzana rosley

No comments: