Thursday, October 28, 2010

...menangis aku hari ini

*my sweet model crying, Damia :') lol! she's still cute somehow. haha. as i am :PP

mungkin aku menangis hari ini
kerana terlalu banyak tawa semalam
mungkin aku berduka hari ini
atas segala dosa silam
mungkin aku menitiskan air mata ini
menyesali sikapku yang suram
mungkin aku bermerah mata ini
bukti bukan aku yang masih tenggelam


mungkin juga aku menangis ini atas 
sikapku pada sang Pencipta Alam
dan tangis aku hari ini
entah dengan sebab yang masih kelam
bukti aku masih kuat melalui hari dan malam
penuh kasih tersiram...

p/s : after i got some teardrop, i write. no specific reason, even i don't know why.and yeah, it;s a short one. but i like it myself :')


with love, 
fartvxqhlovate
sitifarzanarosley

2 comments:

wawa said...

Erm.. what goes around.. comes around..
Biarkan kita menangis dlm ketawa itu tanda kita kita ingat akan yg buruk mungkin berlaku
Juga ketawa ketika menangis tanda kita redha dgn apa berlaku. It's ok dear

fartvxqhlovate said...

thanks akak! :) i felt the same too.