Saturday, October 16, 2010

model blog yang comel, Damia Dania : The Double D

*dengan ini, saya melantik dua model baru blog saya!
Damia dan Dania!
the cute Aussie twins :)
their parents are both Malaysians, but their mother are studying there in Aussie and their father is a chef there.

ahak! :)
takdak menda gila.
aish aish.
serius i dah lama fall for this cute twins.
tapi tula.
tak terfikir nak jadikan model pulak :P
sekarang baru nak announce officially :)
ehehe.
inilah, 
Damia Kamarul Arif!
and
Dania Kamarul Arif!

Mak diorang ni, anak kepada kawan my mom.
and i call her kaklang.
nama sebenar, Mardiha Abu Bakar.
it's very rare for us to meet rasanya.
sebab aku kecik lagi dulu [boleh kata jela]
and kaklang just kenal masa kecik comey dulu la kot.
Ayah diorang pulak, suami mak diorang la.
aku memang tak kenal.
masa kaklang kenduri dulu,
rasanya aku tak pergi. tak ingat kenapa -.-'
nama beliau, Kamarul Arif :)


and haritu masa double D balik Malaysia pun,
aku tak ikut parents aku gi melawat kaklang before dia balik semula ke Aussie.
haish sangat rugiii T_____T
salah sendiri sebab malas nak keluar rumah.
grrrr.

takpe kaklang, if kaklang balik nanti,
hari-hari saya pi melawat kaklang.
nak upah jadik babysitter pun saya sanggup! :P

ehehehehehe :P

apape pun,
inilah model blog saya.
walaupun sukasuki je iktiraf and tak bayar pun.
heee, takpe kan kaklang? :)

with love,
fartvxqhlovate
sitifarzanarosley

2 comments:

EzzEddin said...

memeng sesuai jadi model...the double D so cute.......... :)

fartvxqhlovate said...

yepp2 :) sangattt! kan kan? haha