Thursday, November 18, 2010

Penggunaan Number ini dihentikan.

salam'alayk.


maka dengan ini, saya, SitiFarzana,
mengumumkan bahawa,
penggunaan number Celcom saya,
0194****77
dihentikan.


faktor utamanya ialah :
- saya sudah lama tidak membuka number tersebut.
maka, encik Celcom Xpax 3G marah kerana 
tidak setia.




huhh. sapa cakap?
saya sebenarnya kini setia dengan number, 
013*******.
see?
Encik Celcom Blue 3G sepatutnya berbangga dengan saya.


walaubagaimana pun,
saya ingin mengumumkan kepada sekalian sahabat saya,
silalah delete number 019 saya tuh.


sudah tidak dipakai.
ampun :P


iklan :
dasyatgempakgila cun wowwwwwwwwmeletup terangkat terhangat perghhhhhhluarbiasaistimewa maksima paling syokk tak ingattttt! palingggg jimatttt!


cheh. jimat lah sangat.
nasib aku malas nak sokong A.Krishnand ja.


apape pun, 
to all my friends,
pasni jangan nak marah-marah ya.
sudah tidak guna number 019 :D


love <3,
fartvxqhlovate.

No comments: