Saturday, December 18, 2010

Friends :')

Allah mengatur jalur hidupmu untuk meyakinkan mu bahawa ‘selepas kesusahan pasti ada kesenangan’..Sahabat, sedarkan aku tatkala aku terlupa kepada Allah dan hukumNya. Tegurlah aku, bila aku langgar perintahNya, kerana aku tidak mahu kau dipersoalkan di akhirat kelak kerana aku. Sahabat, sokonglah aku pabila ak di jln yang benar serta jangan biarkn ku sesat di jalan syaitan. Jika aku terjun ke neraka, tariklah diriku kembli ke atas dan kita akan berjalan bersama-sama menggapai redhaNya..insyaAllah.:)
sahabat„hargai apbila berdua, sayangi apabila bsama, maafkan apabila terluka, rindui apabila jauh di sana, fahami apabila berprasangka, ingati saban ketika, kerana Allah kasih tercipta  -Asiah Yusra(Tautan Hati)
cre : Nursyaza Nadiah Wall Post :’)
i love my friends :)
Ukhwah fillah abadan abada^^

No comments: