Wednesday, December 22, 2010

They're so Cute! Jeongmal Kiyopta! :DD

salam'alayk :)


 




OMO. they're so cute!! :)
and so do i. hhek :P


seriously, I was very happy to see them! :) sangat super duper happy!
yelah, I've been dreaming for it people!


Sebelum jumpak depa nih, sangat lah siksa.
Bila mak aku cakap, OK, ummi dah call.
ahaaa, baru aku terlompat-lompat dengan aksi yang tak patut dekat rumah. eheh :P


Lepas tu, masa dah on the way pi, tiba-tiba ummi cakap, "adik, kita singgah rumah customer jap. nak buat demo pasal air" almaklum, mak aku kan businesswoman =.='


Serius masa tu aku buat muka sedih gila. Memang nak nangis. Aku tak tipu. 
Aku pun, " ummi dah takde masa lain ke? Sian adik dah lama menanti nih ," dengan muka sebek.
Air mata tunggu nak jatuh ja. So, mak aku pun macam kesian dekat aku.
Akhirnya, tak jadik. Kami pun ke rumah Maklang Faridah dengan selamatnya :)


Apabila tiba, aku masuk.
Salam-salam dengan anggota rumah tuh :) Ramai kot. best nya. HAHA.


Aku pun jeling-jeling meninjau seluruh rumah Maklang. Aish, mana budak kedek-kedek nih.
Lepas tuh aku kalih tengok Kaklang, macam paham-paham je muka aku, Kaklang tiba-tiba cakap; "DamiaDania takdak."


Aku terus, aaaaaaaaaaaaaaa? Mulut kembung macam ikan kembung. Dahi berkerut macam tunggu time nak syahid je, and mata memang dah sambung balik leleh yang tadi berhenti.
Kaklang pun senyum, "taklah, ada dalam bilik."


Phewwww, terus aku lepas nafas selega-leganya! Sungguh! Aku sangat nak tengok budak berdua nih! Ngeee :) And bila tiba-tiba mereka dikeluarkan dari bilik, aku nampak satu muka.



Macam nak menjerit ja! Serius! Neomu choahae! :) Jeongmal kiyopta! :DD ♥ ♥ ♥ aku sangat sangat happy! hilang penat fikirkan homework and blablabla.(dramatik lebih la pulak. HAHA)

Tapi serius lah weh, aku sangat adore them :) sangat comel. May they'll grow up and be nice kids to everyone :)) ♥ ♥ ♥

It was quite hard to approach them at first. Bukan sebab depa taknak dekat orang. Tapi sebab sangat active untuk berjalan! :) Tapi aku dapat jugak hug Damia dulu la.
Then baru dapat main-main jugak dengan Dania :) OMG! seriously I'm very happy! :)

And takdak menda dah nak cerita rasanya bila jumpak depa nih. Sebab I'm kinda speechless lah weyy! :DD sangat comel. Jeongmal kiyopta! Told ya! :)


*agak susah nak pose sebab depa suka main :) HAHA.

tapi Damia macam diam sikit. sama je activenya dengan Damia. cuma, bila aku tarik dia, dia macam ok je mai kat aku kan :) so, banyak gambar aku dengan Damia lah. sedangkan masa aku selalu tengok gambar Kaklang, aku rasa macam nak main dengan Dania lagik :) Tapi dua-dua terbaik lah. Hee.

 
Damia and I :)

Macam tak banyak je gambar aku dengan Dania. Ohh no! :'( Tapi takpelah. Boleh jumpak pun sangat syukur! Sungguh! :)

 Me and Dania. Think so :P

And sungguh, aku mengaku aku sangat tak kenal which one Dania which one Damia. And lawak jugak sebab masa aku mula-mula sampai tu, depa dua macam tawaf je rumah tuh. So, lepas sorang, sorang lagi pulak datang. Aku memang pening nak kenal. hhek. :P Tapi disebabkan mata Damia merah sikit sebab termasuk something maybe, so, aku boleh kenal sebab tu la. And Dania pulak got dua bintik merah di muka sebab nyamuk. Alolo...siannn. Hhu . Apape pun, I'm very happy to see them. And, sangat nak jumpak lagi.

Walaupun diselubungi kesibukan sebab cuti is about to end, I don't careeee! Nak jugak :D
Heeee :)

So, this is it :) Me and my models :) The DoubleD, DamiaDania ♥ ♥ ♥







*this post is late due to my 'busyness' of tuition classes. HAHA :DD

Love, 
Maklang Najwa,
Fartvxqhlovate :)

2 comments:

~aLiYa~ said...

mai la lagi jenguk kedek-kedek ni maklang najwa.. :)

fartvxqhlovate said...

hehe :) insyAllah, kalau free, mmg p dah :)