Thursday, February 17, 2011

Pend. Sivik & Kewarganegaraan

Assalamualaikum w.b.t.


OK. Asyik tulis tajuk post dengan nama subjek je.
Habis takda keja la nih?
Err haha.
It's not that.
Aku bukan nya apa.


Aku ada cikgu sivik dekat sekolah aku :)
Cikgu baru. Tapi sungguh rajin.
The whole class memang amat malas lah.
Kalau cikgu tak datang, memang heaven!


*sungguh la bila cikgu takmai aku buat aksi nih :) heee.

Cikgu nih sebenarnya tak salah.
Dia sangat melakukan tanggungjawab dia :)
Aku rasa, dia layak diberi gaji lebih.
Sebab dia sungguh rajin! Aku salute dia dari sudut tuh.


Aku tak mengutuk ok. Saja je pun.
Niat aku post nih sebab aku kagum cikgu tuh. 
Padahal dia ajar sivik je pun.
However,
Buat masa kehidupan form 5 nih,
aku rasa aku suka ja semua :)
Maintain jek.


Apape pun, I'm living a good life for now :)


p/s : tolong pengetua buang satu masa sivik. tinggal satu cukup laaa. uhu. bukannya apa, dok terbiasa time sivik taun-taun lepas buat homework. so, bila taun nih kena buat kerja sivik time sivik, rasa aneh. HAHA.




Love,
Fartvxqhlovate :)

2 comments:

fizie said...

hahaha. nampaknya, memang budaya irshad buat kerja sekolah time sivik.
lagi satu time pj.

fartvxqhlovate said...

haha :D betoi2!