Wednesday, February 9, 2011

So Fashionable!

Assalam! :)


Hari ni aku nak cakap. 
I'm so excited youuu!
I suka gila fesyen tuh.
Smart! Gempak-seksi-meletup!
Memang hebatt gila bagai!


Heh!
LAWA gila.
*gambar yang related to post. tapi aku google gmbr ni oke. bukan aku yg snap.

What the hell?
Nak pakai tudung, pakai seluar molek-molek.
Nak pakai legging, jangan pakai tudung!


Sinis? Kasar?
Oh kamon la. SOR-RY lah.
Aku tau baju aku takde la labuh takat lutut.
Tapi, pakai lagging dengan tudung?
Oh come on girls.
Grow up.


Tak lawa pun. HUDOH!




Hate,
Fatvxqhlovate.

7 comments:

Secret Drifter said...

mmg xlawa...

tapi tau la nowadays org suka pakai tudung sbb fashion bukan sbb nak tutup aurat !!

sbb tu ramai salah anggap pasal wanita Islam yg ikhlas bertudung sbb individu yg bertudung ada yg jahat !!

Wdad RhaffOr said...

ya...bgus2.....tutup atas bukak bawah...ingat segak kot..minx2 kta dijauhkan drpd jd mcm tu...amin...

Ummu Zol said...

gambar tu memang x bley blah ar..
takutnya dunia sekarang.
kat irshad kita rasa selamat, bila kuar nnt ya ALLAH, takut sangat.doakan supaya kita kuat semangat!

SpIr0 said...

ini bkn lg fesyen...ini bodoh namanya
-syihan @ http://syihanf.blogspot.com

fartvxqhlovate said...

secret drifter, yaa betol! kenyataan.

widad, aminnn :) i'A kita jaga iman.

kk ummu, emm. betol2. takut dgn persekitaran lain -.-' i'Allah :)

syihan, ya. bukan fesyen. aneh gila.

zazalala said...

dasat!!! dah mcm tren plak.. bek x yah pkai tudung lgsung.. dorg ingat ngan pkai bju labuh sampai lutut tu leh tutup sluar sendad dorg la tu... kalah sarung nangke

Anonymous said...

ni ialah super impose la bodoh. orang suap ko telannn je..bodo!