Saturday, June 11, 2011

Cuti Semester ni.

Assalamualaikum wbt.

Cuti dah pun nak habis. Tapi aku manage buat dua post je sepanjang dua minggu cuti nih. (dua je?!)
OK, dua post pun berbaloi jugak lah sebab kalau hari-hari buat post pun macam lah orang baca sangat kan.
Ehe.
So, cuti ni, aku spent splendid time untuk makan-tidur-tengok Family Outing and Running Men je. And kelas tambahan, aku memang tak tinggal. *since dok rumah pun tak buat apa, so takdak point la nak ceng kelas tambahan kan. Haha,

Adeh, aku rasa nak sepak diri sendiri pasal tak study banyak. Homework pun macam ada-takdak ja. Aku pun terkejut jugak sebab cikgu-cikgu macam tak spare homework kali ni -.-' Tapi tak kesah lah. Hehe, cuti nak habis dah pun, tak perlu aku persoalkan semua tuh.

And yes, sebagai penolong ketua rumah yang macam pulun je, masa cuti ni, aku spent time dengan assistantS aku yang setengah boleh pakai, setengah memang cikai punya lah kan. to think for the ideas for our Sports Day. Sangat penat woih. Dahla SPM tak lama dah! Sapa la yang tukaq pi hari sukan jadi tengah2 taun ni. menyusahkan orang jak!

So, kalau part berhibur, cuti ni, I've done some. Tak dak kesempatan nak tengok X-Men, tapi Panda gemok pun jadi lah kan. Heeee, *inner peace!
About barbeque reunion yang aku dengan kengkawan aku planned, FAILED.
So, we ended up having an unplanned reunion dekat rumah Nabilah - Bella. So, I was happy to get the chance meeting them again. Sembang-sembang, kutuk junior masing-masing, seronok cerita masing-masing dah jadi senior. And of course, we captured some pictures for our memory :)

We had fun alhamdulillah. Promising to keep our friendship to the end. Sama-sama mendoakan kejayaan masing-masing. Various numbers of subjects we took. And what is burdensome is aku lah yang paling banyak subject -.-' Depa dah lah sekolah hebat-hebat. Adeh, 

Hmm, apapun, friends till the end inshaAllah. since primary and counting eh? :)
 

 So, sampai berjumpa lagi readers, assalamualaikum! :)

FARTVXQHLOVATE
FarzanaRosley

No comments: