Thursday, March 21, 2019

Late Housekeeping. (Hello 2019!)


Assalamualaikum wbt and Hello guys!

Wah lamanya tak menulis. Blog bukan sekadar bersawang entah jin pun dah menapak lel.

Semua post sebelum2 ni mostly aku dah private kan sebab aku rasa macam hm hm zaman BBNU sangat ah. Tak perlu lah kot. Cukup lah untuk aku ja tengok zaman kejahilanku hahaha.
Yg okay inshaAllah akan ku ubah ke public. Hm entah masih ada ka blogwalking culture sekarang.

Dua tahun lepas azam aku ialah make sure aku post blog. Dua tahun kemudian, lol....

Reason aku rasa macam perlu jugak untuk aku blog kembali ialah kerana aku jenisnya kalau google apa apa, tak kisahlah dari resepi ke tips memusing dunia, aku jenis membaca. And aku sedar yang melalui pembacaan blog, aku dibantu oleh ramai orang.

So, begitulah kisahnya. Aku rasa macam mungkin la, mungkin, pengalaman secebis dua aku ni boleh dikongsi dengan orang and tolong orang pulak. InshaAllah.

Today aku takkan update blog lagi lah kan. More like housekeeping gitu. Lol aku harap aku akan update bebetul la lepasni hakhak.

Sekian dari aku,
Farzanaley,
Fartvxqhlovate (namapena zaman bbnu takkan dilupa 😜)


Thank you for reading 😉

No comments: